14 Ocak 2014 Salı

DANTEL AMERİKAN SERVİSLERİ ÖRÜLMEYE BAŞLANDI :)

Bir önceki postta (bakınız) aldığım iplerden ve yapmak istediğim dantelden bahsetmiştim. Bi heves bi heves ördüm. İtiraf etmeliyim. Hah ördüm çok güzel bi seferde çıkardım diyemem. Sonuçta ben de bir resimden yola çıktım. Ne kalınlığını biliyorum ne ipe dokundum ne kaç numaralı tığla ördü ne de kaç zincir çekti vs vs bilmeden başladım. Deneme-yanılma. Yok bu olmadı! Örme-sökme :)) Doğrusu buydu. 
Bikaç sıra ördüm büzüldü mü sök! Ördüm ördüm araları çok mu geniş sök! Bilmem kaç kere söktüm falan filan hatta sökmeseydim bir tanesini yapana kadar 3 tane çıkarırdım :)
Ama napalım madem girdim bu işe en azından tam olan bir model olsun elimde...
Akşamları ördüğümden renk fotoğrafta tam çıkmamış ama anlaşılır.

 Sadece aşamalarını da görün istedim. Şimdi aklıma geldi de bir dahakine kaç numara tığ ve kaç zincirle başlayıp ördüğümü de sayılarını vererek anlatmaya çalışayım. 
En azından ben söktüm başkaları sökmesin hihiihiii :)
Aslında ben bu postu hazırlayana kadar dantel bitti :) Ama bu aralar akşam pek evde olamadım annemlerdeyiz falan.. Oraya da işimi götürmek istedim. Eşim başlıyor bunu öreceğine başka bişey ör kazak falan ör de işe yarasın diyor. Şeref anneme bu gereksiz şeyleri (ona göre amerikan servislerin anlamı) ördüğümü söyledi. 
''Bi bebek yeleği bari başlasaydın etrafta bir sürü doğacak bebek var. Hediye ederdik dedi'' :) 
Hay Allah'ım onları da öreyim de ama bu hevesim bi geçsin ya... 
Neyse ilerleyen zamanlarda bunların 6 adet olması ve kolalanma işlemleri olacak. Ben de netten öğreniyorum. Size de aynen yaptıklarımı anlatacağım. İyi veya kötü...
Şimdilik hoşçakaln :)

2 yorum:

  1. Bu servislere bayılıyorum... Harika olmuşlar, ellerine sağlık. Bana da beklerim :) karamelaski.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Suandan ayni durumdayim yeminle 4 defa ordum soktum yazdiklarinizin aynisini yadadim ama hala dogru yolu bulamadim siz enazindan bulmussunuz .bendeku iplik alize diva tigim 3 numara oda maşallah kalın oruyorum sökuyorum.bana yardimci olun lutfennn yoksa cildiricam bu arada ellerinize saglik c9k güzel olmus😊😊😊

    YanıtlaSil

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...