17 Ocak 2014 Cuma

DEKORATİF ÇİÇEK TOPLARI


Romantik sofralara yeniden hayat bulacak. Bu çok şık ve zarif çiçekleri yapmak çok kolay. İhtiyacınız olan sadece nereye kullanacağınızı ve buna uygun renk seçmek öncelikle. Sonrasında kağıt, makas, toplu iğne ve strafor top.
Bir çiçek pomander top yapmak için nasıl

Eğer varsa şekilli zımbalarla işiniz çok hızlanır. Yoksa da makasla şekil verebilirsiniz. 
martha stewart ortanca yumruk

Çapraz olarak koyduğumuz iki yaprak çiçeğe tam ortasına gelecek şekilde toplu iğne batırıyoruz.



Toplu iğneyle birlikte de strafor topumuza. asıl iş şimdi başlıyor. Sabırla arada boşluk kalmayacak. Düzenli görünmesine özen gösteriniz.


Hatta şekildeki gibi öncelikle hayali bir çizgide iğneleyip sonrasında yan yana gelecek şekilde iğnelerseniz işiniz kolaylaşacaktır.


İşte gördünüz mü bu kadar basit. Bunu ben de yaparım dediğinize eminim. Haydi kolları sıvayıp işe başlayın :)

                                                                                                                                                        kaynak

Strafor topu nereden bulacağım diyorsanız, ki ben dedim. Çiçekçilerden, hepsiburada.com dan, diğer sanal internet mağazalarından. Yok bulamadınız mı? O zaman birkaç sıra köpüğü üst üste yapıştırıyoruz. Yuvarlak şekil verip kendi topumuzu kendimiz yapıyoruz.
Yeter ki isteyin...

4 yorum:

  1. Off çok güzel gözüküyor, renk desen muhteşem. Bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayıldım. İnsanın baktıkça bakası geliyor. Huzur verici bir masa...

    YanıtlaSil
  3. Toplu iğneleri ve çiçeklerin yapımında kullandığınız kağıtları nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  4. Ben yapmadım sadece paylaşımda bulundum ama toplu iğneleri tuhafiyecilerden renk renk bulmak mümkün, zorlanacağınızı sanmıyorum. Diğer kağıdı da kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Ya da fikir olacaksa eğer evde eski telli defterlerinizin plastik kapak sayfası vs varsa da değerlendirebilirsiniz... Umarım yardımcı olmuşumdur... Kolay gelsin size :)

    YanıtlaSil

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...