9 Ocak 2014 Perşembe

DEKUPAJ RESİMLERİ

Merabalar...
Ne zamandır blog alemini uzaktan izliyorum. Bu hastalıklar virüsler beni de vurdu. Hastanede çalışmak zor her türlü enfeksiyon virüs mevcut. Doktorun dediğine göre doktorumun da ilk defa adını duyduğum bu bakteriyi hastaneden kapmışım :( Hiç istemeye istemeye ilaca başladım. Şükür şimdi daha iyiyim.
Sanmayın ki sessizliğimde hiçbir şey yapmıyorum. Evde yattığım yerden yarım bebek süveterini bitirdim. Baktıkça diğer bloglardan heveslenip dantel amerikan servisi örmeye başladım. O da tamamlanmadı ama yakında paylaşmayı düşünüyorum. Neyse iş yerinde boş vakitlerimde de değişik neler var diye geziniyorum. Yine gezinmelerimden birinde ki daha dün bulduğum harika resimleri paylaşcağım sizlerle :) 
Bu postta ilgilenenler için bol bol dekupaj resimleri paylaşacağım. Dekupaj başlığı altında toplanmış fakat o kadar değişik ve güzel resimler var ki her yerde kullanılabilir. Benim ilk aklımdan geçen küçük çerçevelere koyularak duvarda bir köşe oluşturulabilir. O kadar çok renk seçeneği var ki mutlaka birisi evinizin dekorasyonuna uyacaktır. 
Lafı daha fazla uzatmıyorum. İşte o övgüyle bahsettiğim resimler...











Bunlar ve daha fazlası için tıklayın...


























































































































































                                                   fujida.com dan alıntıdır


Ben bunların hepsine zevkle baktım ve seçtim. Beğeni size kalmış. Sırf elimde kaynak olsun, isteyenler de faydalansın diye paylaşmak istedim. 
Hoşçakalın :)

6 yorum:

  1. Zevkinize hayran kaldım bir kaçını kullanmak üzere kopyaladım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Zevkinize hayran kaldım bir kaçını kullanmak üzere kopyaladım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Tabiki de kopalayabilirsiniz. Zaten belirttim ben de başka yerden aldım. Amaç bu güzel resimler daha çok kişiye ulaşsın. Ama insanı hayran bırakan cinsten bunlar :)

    YanıtlaSil
  4. çok başarılı bir paylaşım olmuş.
    Kuş İsimleri yöneticisi olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim cihan bey yakında buna benzer bir post daha hazırlamayı planlıyorum takipte kalın :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba yasemin hanım ben portmantoma patcwork çalışması gibi dekupaj yapmak istiyorum ama bı turlu bıraya getırıp yapamıyorum puantıye çizgili farklı desenler güller vsolmadııııı ama yardımcı olanilirmisiniz çok mutlu olurum kolay gelsin size

    YanıtlaSil

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...