24 Ocak 2014 Cuma

MARKAFONİDEN ÇANTAM GELDİ :)


Markafoniden aldığım çantam geldi. Aslında biraz oluyor geleli ama henüz kullanmadığımdan kıyamadığımdan ve hala sevdiğimden kutusundan çıkarmadım :) Çok beğendiğim çantamı ve fiyatını paylaşmak istedim.

Markası: Sergio Giorgianni  Modeli:Müge+

Fiyatı:39,99 tl
199,99 tl den indirime girmiş. Kargosu+taksiti ile birlikte 51,82 :) ye geldi :)
Bize de indirim demeyin ya tutamıyoruz kendimizi...


Kutusunu çok beğendim. Daha atamadım. Keşke daha kalın bir kartondan olsaydı. Onu kaplardım ve kullanırdım. Bu ince bir kartondan olduğundan eğiliyo :(    Neyse elim gittiğinde atarım ancak...

Güzel bir paketleme yapmışlar.

İçinden çıkana bayıldım. Sapasağlam kaliteli bir çanta çıktı. Mor çantam oldu :)

Önüm;

Arkam;

Sobe;)

Soran olursa tavsiye ederim. Ben seviyorum bu internetten alışverişi yaa. Dışarda bulamadığın modeller, renkler, çeşit çeşit ve daha ucuz. Kapına kadar da geliyo daha ne olsun... 
İnternetten alışveriş yapıyorum ve devam da edeceğim...

Offf çok güzel ya :P

2 yorum:

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...