18 Şubat 2014 Salı

BEBEK BATTANİYESİ ÖRNEKLERİ

Aklımdan bebek battaniyesi örmek geçerken internetten araştırmalara başladım ne zamandır gözüme çarpan modelleri bir araya getirdim. Madem bu kadar model bir araya getirildi sizle paylaşmadan olmaz tabi ki ..
Şimdi lafı uzatmadan bol fotoğraflı bir postla sizi başbaşa bırakıyorum.






























 


  


































                                                                  alıntıdır

Ve kapanışta da yine şirin bebeğimizle elveda diyoruz :)
Hoşçakalın....

14 yorum:

  1. Battaniye örerken hangi ipi kullanmalıyız özellikle de tunus işinde yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Ayşe hanımcım aslında ördüğün modelle alakalı olmakla beraber daha ince ipleri seçmek modeli daha gösterir ve zarif durur. Ya da alizenin bebe yünleri var çok kadifemsi yumuşacık daha sıcak tutması açısından onları da öneririm :) Kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. merhaba bi battaniye var renk geçişleri var batteniyede çok beğendim yalnız resım cok uzaktan anlaşılmıyor. nasıl yardımcı olabirsiniz? tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. bunlar benim ördüklerim değil netten örnek olarak aldıklarım fakat kaçıncı sıradaki battaniyeden bahsettiğinizi yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
  5. Bir battaniye örneği buldum fakat nasil yapıldığını anlamadım yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  6. 17. Ve 23. Battaniyelerin nasıl yapılışı hakkında yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  7. ben satın almak istiyorum mümkünmü acaba

    YanıtlaSil
  8. bu ürünleri nasıl temin edebiliriz

    YanıtlaSil
  9. Murat Bey üzgünüm ben sadece model örneği açısından paylaşmıştım yardımcı olamayacağım :(

    YanıtlaSil
  10. İyi günler kenarlari pembe fistolu işlemeli battaniye cok hoşuma gitti yapmak istiyorum fakat islemesiz olan kareyi nasil yapacagimi bilemiyorum yardımcı olur musunuz lutfen

    YanıtlaSil
  11. resimlerini koyduğunuz battaniyelerim yapılışlarınıda paylaşırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Hepinize ilginiz için teşekkür ederim fakat bunlar benim ördüğüm örnekler değil. İnternetten derlediğim resimler bunlar. Hepsini bir arada tutmak istedim. Bilenler için güzel bir kaynak olur diye.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba yasemin hanım lif ipi diye tabir edilen 2 katlı ince ipten normal tv battaniyesi yapmak istiyorum sizce uygun olurmu elimde çok var özellikle almadım ama bilmiyorum lif ipinden battaniye olurmu

    YanıtlaSil
  14. modeller çok hoş elinize saglık

    YanıtlaSil

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...