17 Şubat 2014 Pazartesi

MARDİN GÜNLÜĞÜ-2

Bugün okul-milli eğitim arasında mekik dokuduk kayıt işlemleri için. İşte bizde telefonumuzda bu görüntü yürüdük durduk :)

İlk gün, ilk tanışma, ilk intiba önemlidir diye ben kocamı jilet gibi giydirdim. Millet o kadar rahatdı ki kazaklar, keten pantolonlar, spor ayakkabılar... Bizimki fazla şıklıktan sıkıldı :)

Okulda daha rahat bile olsan ilk günler önemlidir diye biraz özen bekliyordum ben açıkçası herkesten. Belki de ben özel sektör mantığı ile düşünüyorumdur bilemiyorum. Akşama kadar koşturmaktan bankalarda sıra beklemekten yemek yiyemedik. Kendimizi ödüllendirdik akşamına..
Burada mezelerle birlikte soğuk ayrandan yapılmış bir meze daha geliyormuş. İçinde yarma, nohut, fasülye falan var. İlk önce tedirginlikle tadına baksam da 3. günde artık severek yemeye başladım :)

İşte beklediğim yemek mmmmmmm

Genelde eşimle değişik yemekler alıyoruz. Böylelikle bir sürü şeyin tadına bakmış oluyoruz...

İşte en güzel kare :)

Her şey güzel gidiyor çok şükür. İyi ki yıllık iznimi almışım bir nevi ikinci balayı yapıyoruz. Yeni yeni fotoğraflarla Mardin'den kareler gelecek ...

Mardin günlüğü-1 için tıklayınız....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...