18 Şubat 2014 Salı

TEŞEKKÜR EDERİM...












Teşekkür ederim varlığın için...
Herkes 14 Şubat'ta planlar yaptı, etkinliklere katıldı, hediyeler aldı verdi.
Bu güne dair benim de diyeceklerim var elbet.
Biz 14 Şubat'ta eşimle uzaklara düştük. Ama üzülmedim ağlamadım.
Her şeyden önce koca bir yılın içinde tek bir günü beklemeye hasret bırakmadığın için teşekkür ederim.
Her günü sevgililer günü gibi yaşattığın için teşekkür ederim.
Her ne kadar hediye almayı beceremesen de sıkılsan da alışverişe benle geldiğin için teşekkür ederim.
Yemek yaptığın için, ev temizliğine yardım ettiğin için hatta çamaşırları astığın için teşekkür ederim :)
Bana her gün aşkla baktığın için teşekkür ederim.
Evleneli 1,5 sene oldu her günü ilk gün gibi yaşattığın için teşekkür ederim.
Beni hiç kırmadığın ve aileme ailen gibi davrandığın için teşekkür ederim.
Elimi hep tuttuğun için hiç bırakmadığın için teşekkür derim.
Şu hayatta verdiğim en doğru karar senle evlenmek oldu. Sen bana Allah'ın bir lütfu oldun. Varlığın için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...