12 Nisan 2015 Pazar

LOHUSA ŞERBETİ BARDAĞI SÜSLEME


Doğuma az zaman kala eksikleri tamamlamaya çalışıyorum şimdilerde. Daha sonra bebişime daha fazla zaman ayırmak için bunları yapıp aradan çıkarayım dedim. Şart mı? Hayır değil! Ama heves :)
Başkalarında gördükçe, bu arada daha etrafımda görmedim blogcularda gördüm hep, heves ettim. 
Yapılabilecek basit şeyler nasılsa yapayım dedim ben de.  Instagramda oldukça model buldum ve birine karar kıldım. Bi de bazı sitelerde hazır süslenmiş satılanlara da göz geçirdim ama niyetim 'kendi el emeğim olsun'du.
Neyse daha uzatmadan bu güzel bardakları nasıl yaptığımı paylaşmak istedim. Çünkü ben çok model gördüm ama yapılışına hiç rastlamadım.


Süslediğim bardaklar budur! Ben sonuçtan memnun kaldım. 
18 adet hazırladım.



Gelelim aşamalara... Detaylı resimle daha rahat görebileceksiniz...

Yapıştırmalarını daha düzgün durmaları ve sağlam olmaları açısından silikon tabancası ile yaptım


Yine silikonla çiçekleri yapıştırdım.

Bardağın etrafını dolanacak kadar boyda kurdela keserek yapıştırdım

Kolaylığı ve çabuk çıkarılıp takılması açısından lastik işimi kolaylaştırdı.

Veee son adım birleştirme...
İşte bu kadaaarrr!..

5 adımda süslü bardaklar. Yapacak olanlara da şimdiden kolay gelsin :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...