22 Ağustos 2015 Cumartesi

HAYATIMIZ DEĞİŞİYOR...SAYENDE :)




Geldi gelecek derken Kerem evimize geldi.. ses ve huzur getirdi. Eşimle benim için ev huzur demekti ve huzur da sessizlik... Keremle birlikte huzur anlayışımız da değişti. Huzur demek bazen ağlayan bir bebek, bazen dağınık bir ev, bzaen de bebek bezi dolu çöp kovaları :)
Allah'ım sen ne büyüksün... Bir zaman kafanı şişiren ağlama sesleri şimdi dünyanı neşelendiriyor.
Ben şimdi bunları yazarken Kerem arkadan bağırıyor. Auuuu auuuu diye. Hatta şimdi biraz ağlamaklı bağırmaya başladı, gidip alayım diye. Numaradan yani bişeyi yok :) Minnacık bişeysin bir sürü numaraların var bebeğim. Bağıra bağıra ağlayan çocuğu kucağına bi alıyorsun susuyo hem de anında. Seni numaracı seniiiiiiii.... Almam mı seni kucağıma hiç. Sen gelmek için neler yapıyon ben seni almam mı tatlımmm.
Her gün yeni bişey öğreniyorsun. huyun suyun değişiyo gün geçtikçe. Gezmeyi seviyorsun mesela. Biz çarşı pazar gidiyoruz, alışverişlere çıkıyoruz sen de bizimle tabi. Öyle evde bebekle kalayım durumlarımız yok bizim. Gez gez ki alış bebeğim :) Gezgin oğlum benimmmm
Ha hatta ilk konserine bile gittin. 2 ay 7 günlükken. Işıklar'daki ramazan şenliklerine katılalım dedik hava alalım hem de yürüyüş yapalım diye. Tesadüf gittiğimiz gün de Orhan Hakalmaz'ın konseri varmış. Şöyle bi baktık, Tabi konsere de katıldık demicem :) Ama sen hep uyudun zaten :))
annecim hayat seninle çok güzel.  İyi ki geldin bebeğim.

                                                                                                                                  29.06.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...