23 Mayıs 2017 Salı

AMİGURUMİ DENEMELERİ

          
            Maymun İştahlılar Derneği'nin ileri gelenlerinden biri olarak şimdilerde amigurumiye merak saldım. Zaten bana elişi olsun da ne olursa olsun farketmez. Dikiş, nakış, örgü vs gibi çok şeyi denemek yapmak istiyorum. Listemde deneyecek çok şeyim var, elbet bir gün onlara da sıra gelecek :)
Zaten önceki yazılarımdan bilirsiniz denemişliğim de vardır hani :) Buradan bakabilirsiniz tık tık.
Ama küçük bir çocuğum olması sebebiyle amigurumi hem beni hem oğlumu mutlu edecek. İlk denememi gösteriyorum şimdi.


Kendimi övmek gibi olmasın da yeni başlayan biri için çok iyi olduğumu söyleyebilirim.
Modeli instagramda gezerken buldum. Tamamen resme bakarak uydurma yoluyla yapıldı :) Yani tarif soracak olursanız cevap veremeyebilirim. Hele sayısını hiç sormayın :) Ama yakında deneme yanılma yöntemiyle bir tarif hazırlamayı düşünüyorum. Takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...