23 Mayıs 2017 Salı

Peçeteden Çiçek Yapımı

               Dekorasyonda çiçeklerin önemi tartışılmaz bir gerçektir. Vazoda sürekli canlı çiçekler bulundurmak bazen zor olduğundan alternatifler ararız. Başka bir yazımda örnek gösterdiğim çiçek topları  buradan bakabilirsiniz  buna güzel bir örnektir. Şimdiki çiçek denemem peçeteden olacak. Evde bulunabilir basit malzemelerle nasıl güzellikler yapabiliriz buyrun birlikte görelim.


             İlk olarak peçeteyi  daire şeklinde kesiyoruz. Bunu yaparken ben çaybardağını kalıp olarak kullandım. Size de faydası olabilir. Peçeteler dağılmasın diye iğne ve iplik yardımıyla gördüğünüz gibi sabitledim. 



Sonra katlarını ayırıyoruz.

Buruşturarak ortaya doğru topluyoruz.

Son katına kadar bu işlemi devam ettiriyoruz.

 İşte böyle renkli ve güzel çiçekler elde etmek bu kadar kolay :)


Ben renkli peçete kullandım fakat evde sadece beyaz peçeteniz varsa size alternatif bir fikir daha vereyim. Beyaz peçeteyi kesip sabitledikten sonra istediğiniz renk boya/kalem yardımıyla kenarlarını gelişigüzel boyayabilirsiniz. Katlarını dağıttığınız zaman çiçeklerin uçları renkli renkli görünecektir. Ben denemiştim fakat onu fotoğraflamamışım sanırım. Güzel görünüyor, denemekten korkmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buradan yorumunuzu bırakabilirsiniz...